Poznaj Wszechświaty

Kontakt

W sprawach dot. niniejszej witryny proszę o kontakt pod adresem:

2 komentarze:

  1. Panie Mako,
    Od dawna już (w sumie lekko ponad pół roku) gryzę się z wolnym czasem, aby napisać kilka słów w związku z Pańskim przedsięwzięciem dotyczącym lektoratu pozycji Sience Fiction. W szczególności serii Gwiezdne Wojny i na nich tu się skupię. Od dziecka, kiedy nauczyłem się machać kijkiem, lubiłem historie, opowieści i bajki. Kiedy Tata pokazał mi Nową Nadzieję na kasecie VHS poczułem niemalże nierozerwalną więź z postaciami tego uniwersum. Odtąd kijek i machanie nim mnie nie dostępowało, i towarzyszyło mi długo. Rodzice kupili mi książkę Miecze Świetlne do nauki czytania. Potem kolejną i kolejną. Teraz, kiedy życie nabrało prędkości pozostała trudna do odparcia chęć do czytania pozycji z tej serii. Skutecznie jednak radzi sobie z tym czas, a właściwie jego notoryczny brak. Pański pomysł i jego stopniowa realizacja pozwala mi zaznajamiać się z treścią książki, do której nie mam możliwości przysiąść (i podejrzewam, że nie tylko ja jestem w podobnej sytuacji). Chciałbym wyrazić Panu wdzięczność za tą możliwość, którą Pan przede mną otwiera. To cudowne wręcz uczucie, gdy mogę znów zasiąść za sterami myśliwca razem z Corranem i Wedge'm, stanąć na mostku gwiezdnego niszczyciela obok Thrawna, itp. Trudno mi to ubrać w słowa, więc zrobię to w miarę prosto - czuję szczęście, gdy słucham o tych przygodach, które już znałem i ekscytację, gdy przesłuchuję pozycję, której nie przeczytałem, a właśnie dzięki Panu również ja mogę je przeżywać. Na zakończenie chciałbym Panu serdecznie pogratulować pomysłu i jego realizacji, jak również składam w Pańskie ręce podziękowania dla życzliwych domowników, którzy niewątpliwie Pana wspierają w tym wysiłku i mają w tym swój udział. Dzięki Wam takie żuczki jak ja i wiele podobnych zakochanych w Starej Galaktyce mogą dalej karmić i odżywiać swój mały prywatny świat emocji i marzeń.
    Dziękuję Wam wszystkim!
    NATn

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Moim zdaniem powinieneś połączyć te dwa utwory w sagę Władcy Pierścienia:
    http://poczytalmimako.blogspot.com/2015/08/ostrze-elfow-nik-pierumow.html
    http://poczytalmimako.blogspot.com/2015/08/ostatni-wadca-pierscienia-kiri.html
    Jakby nie patrzeć wszystko dzieje się w Śródziemiu i dalej dotyczy tego świata.

    OdpowiedzUsuń