Poznaj Wszechświaty

“The Road to Amber”, Roger Joseph Zelazny

Pobierz (140.5 MB) » alternatywny link »

Opis:
”(…) ponieważ opowiadania te nie były oficjalnie przekładane na język polski, zaprezentowane nagrania oparte są na tłumaczeniach amatorskich. Czasami bardzo amatorskich. W tych wypadkach, kiedy zaproponowane tłumaczenia nie przechodziły mi przez gardło, wprowadzałem ad hoc drobne poprawki. Stąd rozbieżności pomiędzy tekstem (w stworzonych przeze mnie paczkach znajduje się PDF źródłowy), a nagraniem.

Tak naprawdę, należałoby poświęcić sprawie dłuższą chwilę, wziąć angielskie oryginały i gruntownie poprawić niektóre miejsca. Ja nie miałem na to sił, ani ochoty - dlatego przyjmuję owoc fanowskiego trudu z dobrodziejstwem inwentarza i kłaniam się nisko tym, którym się chciało.

Jednocześnie deklaruję, że jeśli pojawią się tłumaczenia oficjalne, lub fanowskie, ale staranniejsze i bardziej dopracowane, usiądę i je nagram. Możecie potraktować to jako wyzwanie.”

(za: http://poczytajmimako.blogspot.com/2015/04/definitywny-koniec-przygody-z-amberem.html)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz